יפוצל הדיון בחוק המשטרה: רק חלק מהסמכויות יחוקקו כעת

    איתי גדסי No Comments on יפוצל הדיון בחוק המשטרה: רק חלק מהסמכויות יחוקקו כעת

    יו"ר עוצמה יהודית הציע לפצל את הדיון ולהעביר טרם הקמת הממשלה רק את הסמכויות להתוות מדיניות וכפיפות המשטרה

    צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר עוצמה יהודית והמיועד לשר לבטחון לאומי, ח"כ איתמר בן גביר הודיע לפני זמן קצר, כי בעקבות הערות הייעוץ המשפטי של הכנסת על הליך חקירה מהיר וכדי שבג"ץ לא יפסול את החוק, הדיון בהצבעה לתיקון פקודת המשטרה יפוצל.

    הוועדה תדון ותצביע עוד בטרם הקמת הממשלה, על כפיפות משטרת ישראל, התוויות מדיניות ועקרונות והתוויות מדינות בחקירות, כמו גם שמירת הסמכויות של השר, אך יחד עם זאת הדיון בנושא הכפפת המפכ"ל לשר וזמן טיפול בתיקים יידחה לשבועות הקרובים וההצבעה תהיה לאחר הקמת הממשלה.

    בתוך כך, הוועדה המיוחדת בראשותו של ח"כ שלמה קרעי, אישרה היום לקריאות שניה ושלישית את תיקון חוק יסוד הממשלה – שכולל את מתן האפשרות לדרעי לכהן כשר ומינוי שר נוסף במשרד ממשלתי. ההצעה צפויה להגיע למליאת הכנסת ביום שני.

    היו"ר ח"כ שלמה קרעי (הליכוד), אמר: "זו חקיקה חשובה לכינון חוק-יסוד, אני שמח שסיימנו חקיקה בצורה רצינית ומעמיקה, חקיקה שעושה סדר, היגיון וצדק. תודה לחבריי מהקואליציה העתידית שהתגייסו למאמץ הלא פשוט אל מול לעיתים בריונות וחוסר תרבות מצד חלק מחברי האופוזיציה העתידיים. רפיון הידיים שלהם, המנוחה בחדרים במסווה של הנמקות במליאה במקביל שהוסר כאן בשידור חי, סייע לנו לעמוד בלוח הזמנים המתוכנן".



    0 תגובות